آذربایجان پرس

اخبار آذربایجان، ایران و جهان

آذربایجان پرس

اخبار آذربایجان، ایران و جهان

شماره ۱۹۲ نشریه آغری در اورمیه منتشر شد. جهت تهیه به دکه های روزنامه فروشی استان های آذربایجان مراجعه کنید.

 

کانال تلگرامی نشریه آغری

نظرات  (۵)

  • پرینازم ...
  • سلام بسیارعالی

    وبلاگ خوبی دارین دنبال شدید

    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    شما نیز فالو شدین
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    دو سه جلد از مجله « وارلیق » اگه اشتباه نکنم بدستم رسید ، تا آنجا که توانستم خواندم و به صاحبش پس دادم. 

    عالیه 

    تشکر از شما 

    پاسخ:
    سلام
    وارلیق از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تا چند سال اخیر، توسط مرحوم دکتر جواد هیئت مرتب چاپ شده است. 
    گنجینه ایست بی نظیر در حوزه تُرک شناسی، زبان و‌ادبیات تُرکی.
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    بله دکتر هیئت 

    کتاب سیری در لهجه های ترکی ایشان را کامل خواندم. 

    چیز جالب این بود که در ابتدای کتابش نوشته : تشکر از همسرم فریده که با وجودیکه فارسه ، منرو خیلی حامی بود. 

    پاسخ:
    با این اوصاف، بنده شاگرد شما هستم. من هم این کتاب رو دارم، اما موردی مطالعه می کنم.



  • اشکان ارشادی
  • اختیار دارید. 

    خوب من احتمالا از لحاظ سن بزرگترم و طبیعیه که بیشتر خوانده باشم. 

    شما اتفاقا استادی. 

    انشاءالله بتوانم از مطالب بخوانم و وب دیگر بیانم را در زمینه ترکی فعال کنم.

    فعال کردم اطلاع میدم. 

    تشکر بخاطر وب خوبت 

    پاسخ:
    خواهش می کنم. از سواد شما استفاده خواهیم کرد.
    جهت بلاگ نویسی به زبان ترکی، پیشنهاد من سرویس آرزوبلاق هست.
    اونجا قطعا خوانندگان و دوستان زیادی خواهید داشت. محتوای بلاق ها و‌ زبان سیستم هم کلا ترکی هست

    www.Arzublog.com
  • اشکان ارشادی
  • واقعا سپاس 

    فقط به کدام الفبا ؟ لاتین یا همین الفبای خودمان ؟ 

    خیلی متشکرم 

    سوالی هم بود ازت میپرسم. ممنون 

    پاسخ:
    الفبای خودمون − رسم الخط عربی